Merhaba arkadaşlar bebeğimin 7 ayı doldu.Gece 8 gibi uyuyor, sabah 6da kalkıyor.Bu süre zarfında üç kez mama veriyorum.Normal mi? Bazı arkadaşlarım gece muhallebisi ver diyor.Sizde durumlar nasıl? Muhallebi vermeli miyim? (İlk kez anne oldum o yüzden sormak istedim.)