Kızlar iyi akşamlar bebeğimi 3 gecedir doktora götürüyoruz ateşten dolayı bogazında falan bsey yok dedi doktor diştendir dedi iğne oluyor ateşini düşürebilmek için. Gündüzleri bi tık iyi ama geceleri çok kötü oluyor azı dişleri çıktı ağzının içinde beyazlıklar oldu ateşten mi çok üzülüyorum diş ateşi kaç gün sürüyor hiç bsey yemiyor. Bebeğim 16 aylık 😔