bernabtg Hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah 💐
4 günlükken 14,5 değerle sabah 10’da yatış vermişti doktor fototerapi almıştı ertesi sabah 9’da gelin taburcusunuz diye aramışlardı 6 değerle taburcu olmuştuk. Ama hastanede yattığı saatler içerisin de 2 saatte bir süt sağıp götürmüştüm
Mama +meme gittik taburcu olduğu gün 8 kere siyah kaka yaptı tüm sarılığı o şekilde attı.