Cicektebenimcicekligunlerde etuerk kızım olsaydı güneş istiyordum olmadı. 😄 Şeyime diye komşumuz vardı ben küçükken neden koydularsa sonra kadın büyüdüğünde Selma olarak değiştirmişti
etuerk Hamburgerr kız yok bizim burda var 3 aylık bebe ona koydu annesi güneş yafes. Ablası mefes ona uydurmuş 😂
Mnli One-life edirneli ben bunu beğendi 😂😂 ben demiştim eşime oğlumuzun adını erciyes (eşim Kayserili) kızımızın meriç koyalım dedi ki saçmalama ndndn
Mnli Sari- 1 kadın 1 erkek diye bir dizi vardı orda geçiyordu kadın çocuğa ilginç isim ararken bunu buluyordu 😂
KaynanaYiyen Sari- yok kız. Tek çocuk aksine durbaba. Bide bi yakışıklı Allahım ismini de değiştirmedi. Çok söyledik ama yok. 😄😄
Sari- salakmisincemilee 🙈 ay bu kadar fazla ilginç isim duyacağımı hiç düşünmemiştim , Arpat ne ki acaba 😅
delirmeceler Sari- yosma imdat çevirgel şehriye satılmış hayret bu isimleri hangi boşlukta akıllarına gelip koymuşlar duyduğumda gülsemmi ağlasammı durumundaydım