ruzgartayfunyagmur Akşam belli saatlerde ıkınma zorlama gaz çıkaramama gibi durumlarımız var. Tecrübeli olan ya da şunu yaptım çok faydasını gördüm diyenler yardımcı olabilir mi lütfen . 😞
angelottes ruzgartayfunyagmur Belli saatlerde delirircesine ağlama var mı? Süpürge sesi gibi sesler açınca susuyor mu? Benim yeğenim de kolikti saati gelince delirircesine ağlardı. Gece uyurken bebek uyutucu diye bir app var orada kolik müziği var ablam hep o sesi açar uyuturdu
happyymotheroftwo Gece belirli saatlerde gaz krizi ağlama krizi oluyorsa kolik benim kurtarıcım gaz masajı ve probiyotik damla oldu 3 ay boyunca ne çektim bu sancıdan şükür sonra geçiyor
tunaaamom24_ happyymotheroftwo benim bebeğimde sancı da gaz da bitmiyor denemediğim şey kalmadı ne masajlar ne damlalar. Gazını çıkarıyor ama gün boyu ıkınma ve ağlaması bitmiyor kolik mi oluyor bu da acaba? Yoksa sancı mi bu hale getiriyor
Annisi24 Bizde kolik bebeğiz. Akşamüstü saat 6 olduğunda yüreğim ağzıma gelirdi 8e kadar tutarsa tutardı krizimiz yoksa rahat gecerdi. Şimdi damla ve surupla hafiflettik cok şükür.
aresnako Annisi24 şimdi derken ne zaman acaba yani kaçıncı ayda? Benim bebeğim de kolik, krizi tutmadığı hiç bir akşam yok haftanın 7 günü her akşam 6 dan 10 a kadar fena kriz yaşıyoruz
Annisi24 kaderavc biogaia damla ve nurse harveys şurup olanını kullanıyoruz faydasını gördüm açıkçası. Kriz sayısı ve süresi azaldı.
bir_prens_annesi_ aresnako benimde bebeğim öyleydi 6 da başlardı 10 a kadar sebepsiz ağlardı ne yaptıysam fayda etmedi zamanla kendi kendine geçiyor
Annisi24 aresnako yolu yarıladık insallah 2. Hafta basladı kolik şuan 2 bucuk aylıgız doktorumuz suruplar care değil oyalama yöntemi bi anda bıcak gibi kesilecek dedi. Ilk suruptan sonra kolik azalmış bitince almayın dedi ama resmen basa döndük o yüzden yine devam ediyoruz.
aresnako Annisi24 darısı bize biz daha bir buçuk aylığız. Biogaia ve nurse harveys damla kullanıyoruz inşallah fayda eder