Kızlar bu zamana kadar merkezi sistem de oturmadım hiç. O nedenle nasıl oluyor bilmiyorum.
Yeni eve taşındık. Merkezi sistem. Şimdi kimisi diyorki petekleri 5 de yakarsan da aynı 3 de yakarsan da aynı fatura geliyor. Ev sahibimiz de hepsini 5 de yak aynı fiyat geliyor diyor. Kimisi de diğer odaları kapat oralar boştan yere para getirmesin diyor.
Şu sıcak havalarda 1500 doğalgaz geldi. 4+1
Ev. Sadece yatak odası 5 de yanıyor. Oturma odası antre çocuk odası mutfak 4 de yanıyor. Diğer 2 oda kısık. Şimdi ben 5 de yaksam da aynı faturayı mı öderim. Pay ölçer var. Bide sanırım orda kırmızı borular oluyormuş. Ordan ayarlanma yapılıyormuş. Bu ayarlanma nasıl yapılıyor ne için yapılıyor bilen birisi varmı ?