mggto İyi akşamlar herkese bebeğim 5 aylık oldu gelecek ay ek gıdaya başlayacağız. Mama sandalyesi olarak kullanıp memnun kaldığınız ürünlerin isimlerini paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler 😊
zehrashnn Kiwi markasının mama sandalyesini aldım ben ikinci el olarak çok memnunum diğerlerinden korkuyorum açıkcası aşağı sarkıp düşebiliyorlarmış dengesiz olduğu için