Herkese iyi akşamlar,
30 aylık hareketli bir oğlum var ve yaklaşık 4 haftadır banyo yapmayı reddediyor, doğduğundan beri en geç gün aşırı banyo yapan çocuğum artık banyo yapmicam diye çığlık çığlığa ağlıyor.
Su ile alakalı hiçbir negatif tecrübe yaşamadı, çok severdi hatta kendi kendine yıkanmak isterdi, bir sabah uyandı ve banyo yapmicam dedi. Şarkı, oyun, kitap, banyo oyuncağı denedik işe yaramadı. Babasıyla banyoya girsinler dedim hadi bakalım erkek erkeğe yikanin dedim o bir süre idare etti artık baba yalnız yıkansın diyor. Ve gün geçtikçe banyoya direnç gösterme seviyesi artıyor, hızlıca sabunlayip çıkarayım dediğimde işe o kadar çok ağlıyor ki bir süre sonra kusuyor.
Var mı benzer problemleri yaşayan, biz şöyle yaptık ve bu süreci atlattık diyen? Yardıma cok ihtiyacım var. Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin 🙏🏻🙏🏻