2kiz evet eline alıp ağzına götürüyor koparabildiğini yiyor bazen parçalıyor düşürüyor ama böyle böyle öğreniyorlar zaten. Bazende ben minik minik bölüp yediriyorum yiyebiliyor. Ben o yüzden en başında hiç pütürlü işine girmedim çiğnemeye alışamaz diye iyiki de öyle yapmışım