Evet kızlar hepsi karıştı ya o kadar üstüne titrerken dişi patladı kızımın bronşit tekrarladı antibiyotik ateş düşürücü banamısın demiyo ateşine 38 38.5 hep ateşi paranox fitil atmaya çalıştım ama kıZım geri çıkardı eriyesiye kadar parmağımı beklettim erdi sizce fayda eder mi dişten mi ateşi bronşitten mi çözemedim ilk bronşit olduğunda hiç ateşi yoktu bilenler yazın lütfen 😫