Arkadaşlar bebeğim doğduğu ikinci günden beri ishal. Sepsis teşhisiyle yoğun bakıma yatırdık. Biraz düzeldi sonra düzenli beslenmeye gittim. Yoğun bakımda yine ishal oldu resmen karnı gurulduyor yavrumun. Rota virüsü negatif geldi. Diyorlar senin yediklerinden oluyor. Farklı olarak kuru incir ve süt içmiştim . Bunlardan dolayı bu kadar ishal olabilir mi ki. İçim gidiyor anlamıyorum ne yapacağımı şaşırdım