biimiyomyardimet BSG2308 ben uzuun zamandır kullanıyordum. Kızım çok hassastır bez şampuan ıslak mendil vs konusunda uzunca bir süre yenidoğan kullandık, marka bile değişse hemen pişik oluyordu, sonra buna geçtik hiç sorun yaşamadık🤍
mommyy1210 BSG2308 rica ederim kokusu kötü değil yani zeytinyağı gibi kokmuyo güzel kokuyor bana göre
Uykusuz-annee BSG2308 bugün Kayserigrosta gördüm bende 90 li 16.50 du helal damgası var aloveralisi da vardı elimde baby turco doğadan var temiz içerikli olduğu için aldım 24 paket var bitince bende onları denemeyi düşünüyorum