İyi akşamlar kızçeler♥️ 10 aylık bebeğim var ve çalışan bir anneyim gün içinde bebeğimi emziremiyorum süt bırakıyorum sağım yaparak ama gün boyu emmediği halde akşama kadar 120 ml süt anca çıkıyor sütüm kesilecek diye cok korkuyorum çünkü emzirmek bebeğimle aramdaki bir köprü gibi en az 6 7 ay daha emzirmek istiyorum şunu yiyorum cok güzel sütüm oluyor dediğiniz ne var yardımlarınıza ihtiyacım var