zcokgecim Merhabalar bu mamayı kullanan varmı içinizde sizinde bebekleriniz yediği an kakasını yapıyolarmı ?
duruaksoy ben aptamili kullanıyorum ama bu mamanın gaz kabızlık için çok iyi bir mama olduğunu duymuştum ama denemedim hiç