Annelerim 27 günlük bebeğim var 35 haftalık doğdu , ateş, göğsümde şişlik ve titremeden dolayı dün acil doktoru antibiyotik ve parol verdi mastit olmusum, ama dün akşam üzerinden beri sütüm birden gitti resmen önceden de belki çok değildi ama en azından bebeğime yetiyordu bebeğim sağlıklı kilo alıyordu, sagdigimda 70-80 CC çıkan süt birden 20-25 oldu. Doğal olarak da oğluma yetemiyorum. Mama veriyorum ama doktorum 20 CC den fazla verme arttırma hiç yoksa yetemezsin demişti ilk doğduğu hafta. Şimdi ben ne yapayım 20 CC mama oğluma yetmiyor sütüm de yetmiyor yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻