Kızlar bebeğim henüz 3 günlük. 37+1 de doğdu. Hastanede sütümm ve bebeğimin emmesi kontrol edildi bi sorun görmediler. Eve geldik memeyi ağzına alıp 2,3 defa çevirip bırakıyor. Asla takılı kalmıyor. 2400 olarak doğdu, henüz çok küçük. Beslenemiyor diye çok üzülüyorum. Sağım makinesi aldım sağıp, avent biberonla veriyorum. Biberon vermeden göğsüme götürüyorum, oyalanıyor mecbur biberonla besliyorum. Biberonla devam edersek memeyi bırakacak :(( Göğüs uçlarımm dümdüz hafiften çıkıyorlar. Sağım yapınca çıkıyor ama sonra tekrar düzleşiyorlar. Napıcam bennn? Bebeğimi göğsümde beslemek istiyorum. :((