Ertesi gün hapı en fazla senede 2 kere kullanılabilir bir şey diye duymuştum bir doktordan çok zararlı bir hapmış o yüzden parol içer gibi kullanılabilecek bir şey değil, dolayısıyla da bir korunma yöntemi değil maalesef. Onun yerine doğum kontrol hapı kullanmalısınız 👍🏻