Kızlar 1 hafta kadar önce kızımın bacağında siğil gibi şeyler çıktı. Araya bayram tatili girince doktora götüremedim. Çok ağrı sızı olmadı ama arada kaşıdığını gördüm. Geçmeyince artık eşime bugün doktora götürmesini söyledim. Doktor emin olmamış ama uyuz olduğunu söylemiş. Hayvanlardan geçiyormuş. Kızım kedileri görünce evet sever ama kediden geçer mi ki bu hastalık? Bir de geçmezse cildiye doktoruna gösterin demiş. Daha önce bebeği uyuz olan var mı? Ne kadar sürede geçti? Ben siğil olduğunu düşünmüştüm. Doktor dediğine göre siğil değildir o zaman değil mi? Direk cildiyeye mi götürsem acaba emin olamadım 🤔


İlaç olarak da bunları yazmış. Bunlar uyuz tedavisinde etkili mi? Ortalama ne kadar sürede geçiriyor?
