Merhaba kızlar 8 yaşında bi oğlum var küçüklüğünden beri dehb disleksi üstün zeka problemleriyle uğraşıyoruz götürmediğim yer kalmadı maddi imkanlarım kısıtlı istediğim gibi de hareket edemiyorum en son birinci sınıfta dehb için ilaç kullandı sonrasında kalp ritmi hızlandığı için ilacı kesti doktor sonrasında bütün tahliller yapılınca bi sakınca görülmedi kullansın dediler ama biz eşimle ilaçsız devam etmek istedik ama çocuğum hem derslerinde geriledi hem de dehb artık önüne geçilemez bi hale geldi ne ödev yapabiliyor ne söz dinliyo iki saniye oturamıyor bile gerçekten o kadar üzülüyorum ki napayım nasıl bir yol izleyeyim bilemiyorum var mı başından geçen bunu yaşayan deneyimleyen Allah aşkına bana bi akıl versin..