Merhaba anneler. Kızım 8 aylık olucak 1 hafta sonra, şu 3-4 gündür gündüzleri aşırı mızmız ağlıyor 1 saate 1 uykusu geliyor doyamıyor uykulara. Altta 2 tane dişi var ama dişsede görünürde bir durum yok önlemini alıyorum. Sebebi ne olabilir aynı durumda olan var mı acaba ?