Merhaba benim bebeğim de iki buçuk aylık, doktorlar altı saate kadar uyandırmasanız da olur diyor, benimki de 8-9 gibi gece uykusuna gidiyor o yüzden gece 12 gibi ben uyumadan evvel bir emziriyorum uykusunu bölmeden sonra 6 ya alarm kuruyorum ama kendisi 5 gibi falan sesler çıkarmaya başlıyor o sırada da hemen uyanmadan emziriyorum ve uyumaya devam ediyor. Şimdilik böyle bir düzen oluştu ama kaç gün devam eder bilmiyorum