Bende emzirme döneminde taktırdım henüz adet olmamıştım zaten adetliyken takmak istemelerinin sebebi rahim ağzı yumuşak ve daha açık oluyormuş o yüzdenmiş doktor demişti bana. Ama taktırırken hiç ağrı hissetmedim diyebilirim, acı eşiği ve vücut ile alakalı bir şey bu ama sonrası benim için çok zordu 4 gün çok ağrım oldu çok kötüydüm ama sonra geçti çok şükür 10 ay oldu taktıralı memnunum