Sezaryen iyileşme sürecinde en zorlandığım konuydu diyebilirim çünkü normal hayatımda da sıkıntı yaşadığım bir konu. Doktorum ani tuvalete çıkabilmem için bir ilaç yazdı o kadar kötü bir tecrübeydi ki ani etki ettiği için aşırı ağrıya sebep oldu. Sonra doktoruma başka bir çare olup olmadığını sordum Wellcare Constipass diye bağırsak düzenleyici verdi o çok rahatlattı yalnız emziren anneler için ilaç prospektüsünde doktorunuza danışın diyor onu sormadan kullanmanızı tavsiye edemem o sebeple. Ama bana şerbet çorba meyve hiç etki etmemişti son çareydi :(