21 aylık kızım var. Parka gittiğimiz zaman çocukların elinde birşey görünce hemen gidip peşlerine takılıyor. Onlar da veriyorlar. Ama malum kızımın da onların da elleri kirli oluyor. O şekilde içime hiç sinmiyor yemesi.
Bunun yanı sıra da , sanki herkes ona birşeyler vermek zorundaymis gibi davranıyor. İzin istemeden etmeden dalıyor içlerine , öğretmeye çalışıyorum ama yok.
Çocuklara vermeyin diyorum ama bu sefer de kızım öylece durup onların yemelerini izliyor. E sürekli de bir şey yiyen çocuk görüyoruz yani.
Bir keresinde yanıma atıştırmalık, ıslak mendil vs aldım. Birinden bir şey yerken görünce ‘ gel ben sana getirdiklerimizden vereyim ’ diyerek çantadan çıkardım ellerini sildim o şekilde yedi.
Bu sefer de başka bir çocuk geldi ondan başka bir şey gördü gene istedi. Bu taktikte işe yaramadı yani. Başka ne yapacağım bilmiyorum fikir verir misiniz ?