bussraan Yani kısaca tüm gün şekerli tatlı şeyler yeme isteğimi asla dizginleyemiyorum emzirmeyle/süt sağmayla alakası var mı sizde durumlar nasıl? O kadar mutsuz oluyorum ki bu krizler başladığında,kilo vermek istiyorum çünkü :/
golge2 Ya bende öyleyim 3 ay oldu doğum yapalı acaba adet dönemim mi geldi diye düşünüyorum hala olmadım ama aşırı tatlı diyorum iştahım açık