gulsenkryl34 3 aylık bebeğim eli hep kafasında kendinimi keşfediyor kulağımı ağrıyor anlamıyorum 3 gündür hastanede antibiyotik tedavisi gördü ondan öncede antibiyotik şurup kullandık kulak enfeksiyonu olsa geçmezmiydi şimdiye çıldırmak üzereyim artık
likeli gulsenkryl34 gecmis olsun benim bebegim de yenidogan doneminden beri surekli sacini kafasini tutar 4 aylik oldu hala uykuya gecerken eli kafasina gider aglamasi huzursuzlugu yoksa oylesine tutuyor olabilir.
sevimlicadi gulsenkryl34 benim kızımda aynı şekilde 9 aylık 9 aydır eli başında kulagindada hicbirsey yok aglamadigi sürece hiç sorun yapmıyorum anne karnındayken de eli hep başındaydı bazı şeyler alışkanlık olabiliyor
gulsenkryl34 likeli bizde 1 haftadır böyle önce bi eli kafasındaydı şimdi iki elide kafasında huzursuzluğu hastalıktan vardı halada var anlamıyorum artık hep bişey çıkıyo
sevimlicadi gulsenkryl34 kendini yeni farketmeye başlamıştır yani elini sürekli biryerine götürüp aglamiyorsa sorun yoktur yinede içinizi frahlatmak için doktoruna basvurabilirsin