Esma_1616 afyon033 gerginleştiği için oluyor sanırım. Benden de olmuştu arada kaşıyordum ama zararı var mı bilmiyorum
Mavisell afyon033 karnınız büyüdüğü için o kaşıntılar oluyor karnınıza bebek yağı krem sürerek catlak oluşmasına önlem alabilirsiniz ama tam olarak kaşıntıya çözüm olur mu bilmiyorum.
MadamMommy afyon033 Bende de olmuştu 6. Aydan sonra.Bioderma vucut nemlendiricisi almıştım eczaneden günde 2-3 kere sürüyordum ise yaradı.Deriniz gerildigi içindir sizinde sadece göbek bölgesinde ise tabiki