berilberra Kızlar selam.Hangi doğum kontrol yönetimini kullanıyorsunuz.3 aylık iğneyi kullanan var mıdır aramızda?Eczane fiyatı nedir?
medinekaplan berilberra ucuz bir iğne ben doğumdan sonra adet oldum iğne yaptırdım iğneyi vurdurduktan 1 ay hasta oldum aralıksız ilaç kullandım iyileştim son 6 aydır hasta olmuyorum tavsiye etmem
medinekaplan berilberra rica ederim canım yan etkileri en yüksek ilaç doktorum söyledi keşke bana danişsaydin dedi aylık iğne daha iyi dedi ama piyasada nadiren bulunur