meryemceeeee kalim 16 da fototerapi ışık tedavisi aldık öyle düştü sonrasındada yine yükseldi simdi 1.5 aylık ama anne sütü sarılığı var . Korkma ama mutlaka hastaneye götür doktor görsün bekletme
Snglkargc_0107 kalim evet çok normal bizim 3 aya kadar devam etti belli süreden sonra anne sariligi olarak devam ediyor ama geçiyor üzülmeyin
ikizannesi278 kalim 17 yüksek çıkmış doktora bir gösterin isterseniz bol bol yıkayın emzirin geçer her bebekte oluyor
bernabtg kalim bugün bizde yattık 15e yükselmiş 37 hafta da dogdu şuan 4 günlük sizinki baya sonra artmış yatış niye yapmadılar hâlâ
kalim meryemceeeee biz 5 günlük iken 16 ile bı gece fototerapi aldık sonra 14 e 11 düştü şimdi 17 ye yükselmiş
meryemceeeee kalim ilk 16 ydı ışık tedavisinde 6.8 lere düştü sonra 9 a yükseldi tekrar düştü şimdi de 8 lerdeydi 1. Ayında onada doktor anne sütü sarılığı dedi doktorumuz sürekli emzir ancak çyle düşüyor
Snglkargc_0107 kalim bizim 4 gunlukken belli oldu kuzum 18deydi sarılığı doktor fototerapi dedi 1 gece yattı sonrasında düştü ama gene bi yükselme oldu bol emzir dedi öyle geçiyormuş ama uzaması çok normal
dadmom1 5 günlükken değeri 13 tü, 8 günlükken değeri 19 a çıktı ve yatış verdi doktor. 1 gece Fototerapi aldık, 15 değer ile taburcu olduk, mamaya başladık ve geçti sarılığı 1 haftaya
kalim ikizannesi278 evet gününe göre yüksek çıktı İnsAllah önemli bişey değildir yarın doktora gitcez muhtemelen ileri tetkik isteyecek
QueenMom__ kalim yarım saate 1 uyusa bile mutlaka emzirin, ben gece dahil bunu yapıp öyle geçirmiştim çok geçmiş olsun 🙏