Kızlar 9 günlük tatilde oglumla biraz yol katettik hatta tahminimden bile iyi cisi gelince soyluyor gidiyoruz yapıyoruz 27 aylık bu arada. Ayni sekilde bakicimla da gorustum tamam dedi ilk başta hevesliydi bugün bıraktım götürmüş cise lazimliga yapmams altına yapmış öğlen oldu aradm iste bu isler tek kisi tek yerde olur 2 yerde olmaz falan dedi abla dedim zaten 3 4 saat oldu daha bırakalı biraz deneyelim olmazsa beze döneriz zaten umut olmasa hic baslamazdm bende. Sonra diyor cocuklarmza biz hep öyle yaptık tek kisi olması lazm dedi tekrar moralim bozuldu öğle uykusunda ve arada bez takmış uykusnda uyuynca tak demistim zaten uyku da bende takıyorum simdilik.. neyse 4te almaya gittim ay lazimliga yaptı mutlu olduk sevindi falan dedi🤷🏻♀️ yani zaten zamanla yapar diye düşünüyorum ama basta moralimi bozdu hemen yarım günde olmuyor demeye başladı sizce haksiz mym kızlar nasl yol izlemeliyim