Yaklaşık 1 aydır kabızlıgı var kızlar ek gıdadan önce hiç öyle bi durum olmadı ek gıdadan sonra başladı kabızlıgı. Muz vermiyorum. Elma armut avokado ver diyorlar veriyorum cogu zaman yogurda katıp veriyorum yoğurt verme kabız eder diyorlar. Napcagımı şaşırdım. Eşim cok proteinli beslendiği için kabız oluyo yumurta yoğurt peynir verme diyor. Çorbalarına yemeklerine hatta yogurduna bile zeytinyağ katıp veriyorum yinede bebeğim ıkına ıkına zorla yapiyor 😔😔 iki gündür suyuna bile zeytinyağ karıstırıp öyle veriyorum bugün gene top gibi sert yapmıs yavrum cok üzülüyorum. Tavsiyeleriniz nedir kızlar nerde yanlış Yapıyorum acaba? Ha birde gece yatmadan tok tutuyor diye pirincunu maması yapıyorum içine yine elma armut zeytinyağ mutlaka katıyorum bu sekilde kabız olur mu?