Kızlar oğlum 18 aylık, çevreye duyarsız değil herkese güler , elinde bir şey varsa verir falan ama kendi yaşıtlarıyla oynamıyor. Az önce kapıda 3 ay büyük arkadaşı ve 4-5 yaşlarında kızlar vardı. Hepsi koşturuyor gülüşüyor benim ki başka şeylerle ilgileniyor hep. Yerden taş alıyor, kürek alıyor oynuyor falan. En son meme istedi, herkese el salladı gidelim artık diye. Eve çıktık. Kafama takıldı biraz, hep böyle ağır abi gibi takılıyor. Hatta çocuklar koşup düşünce falan kızıyor onlara hıııı yapıyor, elleriyle yapmayın der gibi durrrr diyo 😂
Yaşayan var mı bu durumu, sonradan düzelir mi acaba .