Kızlar kardeşimin 1 haftalık gebe galiba adeti gecikti2 gün önce kan verdi betası 15 çıktı bugün yine kan verdi 26 çıktı ama bugün kanaması başladı 2 defa parça kan geldiğini söylüyor yarın sabaha kadın doğuma randevu aldı aranızda börek olup hamileliği sağlıklı devam eden var mı yoksa düşük mü yapıyor anlamadık hiçbirşey