Biz de bu ara ishalden muzdarip olduğumuz için yazmak istedim. Oğlum 3 yaşında mukuslu ve sulu kaka yapıyordu ve acile götürdüm ilk sorulan ateş ve kusma olup olmadığıydı sanırım sıvı kaybı ve enfeksiyon açısından soruldu. Bence doktora götürün çünkü karın ağrısı yapıyor iştahsızlık yapıyor. Kan ve gaita testi artık ne isterler bilemiyorum ama sizin de içiniz rahat eder.