Merhaba bebeğim 3 aylık oldu ama meme vermesem emmek hıc ıstemeyecek zar zor 3. Saatte memeyı ayakta gezerek verıyorum o kadar zorlanıyorum ki 6-8 kere bez değiştirdiğim bebekte günde 3 kere anca degıstırebılıyorum. Atak donemınde mi duzelecek mi acaba? Bunları yaşayan var mı ne yapmam lazım moralim bozuluyor