Kızlar merhaba, az önce eşimle İstanbul Kağıthane de yolda giderken yol kenarındaki ağaçların üzerinden ince siyah duman çıktığını gördük, yangın gibi değil belli belirsiz ince bir duman. Hatta ben yanlış mı görüyorum falan sandım eşime gösterdim o da gördü. Sigara mı içiyorlar dedim ama kimse yoktu ve en az 10-15 ağaçta vardı. Hatta eşim acaba sivri sinekler mi dedi ama uzun ince çizgi hattında bir silik duman gibiydi. 1m uzunluğunda. Korktum açıkçası bilimsel açıklaması ne ola ki 🥲