merhabalar anneler ben de normalde polikistik Over var ama yine de sezaryen doğumdan altı ay sonra adet görmeye başladım ve yaklaşık sekiz aydır ayda bir kere adet görüyorum yani adetim maksimum bir hafta falan aksamakta olup onun dışında her ay adet gördüm ama bu ay normalde ayın başında hasta olmam gerekirken neredeyse ayın 15’i ve hala olmadım ve 15 gün gecikti en son adetim on gün geciktiğinde hamile olduğumu öğrenmiştim şimdi çok korkuyorum açıkçası ha bir de şöyle bir şey var bu ay neredeyse antibiyotikle karışık on taneye yakın ilaç içtim bayağı karışımlı bir serum taktırdım diyorum ki acaba o mu benim bünyemi sarstı yani çok korkuyorum açıkçası yoksa yarın gidip bir kan tahlili vermek istiyorum kızım 15 aylık dha. Şimdi eşimden bir tane gebelik testi istedim yine de bir yapacağım