Eskiden alnını okşardım pat diye uyuyakalırdı 🥲 Artık memede uyuyor veya yanıma yatırıp ninni mırıldanıyorum, saçlarını okşuyorum ama her zaman bu yöntem işe yaramıyor. Uykuya daldıktan sonra da yatağına koyuyorum. Doktorumuz uykunun çok kişisel bir olay olması, herkesin uyku düzeninin farklılık göstermesi gibi nedenlerle uyku eğitimini önermedi. Bize de mantıklı geldi 😄 Şu saatte mutlaka uyur, şu saatte de mutlaka uyanır gibi belirli bir uyku düzenimiz yok ama uyku problemimiz de yok. Sadece desteksiz uykuya geçemiyor henüz (6 aylık).