Kizlar kızım 25 günlük bitanede ablamiz var 6 yasina giricek. İlk kızım da emzirirken hep uyurdu ben rezene cayi icerdim bundada öyle iciyorum çünkü cok gazli bi bebek emiyor aktif sonra uykuya daliyor daha sonra yatırıyorum gazini alip 2 saat olmaya yakın kalkıyor bu sürekli böyle oluyor aksama dogru sutum azalir gibi oluyor emerken şırınga ile mama veriyorum ( doktor zornlu tutmustu yeni doğdu sira kan uyusmazligimiz cikti o yuzden ) mamayi vermeme gerek kalmadi. Sarilik degerimiz dusuk diye ama ben kutuyu actigim icin. 1 kere aksam 20cc veriyorum ama onu verdigimce bu uyuyan kızım gözünü bi açıyor gece 12 1 lere kadar agliyoda bazen ne yapacağımı sasiridm mama verincr uyaniyor ben emzirince uyuyor doymuyomu desem. 2 gun kontorlumuzde kilo alimi cok iyi dedi 15 gun sonra gene cagirdu ondada ayni birde 1 kere veriyorum zaten mamayi 20cc. Oda. Onunla kilo alirmi bilemedm 🥴