Hiwarab Tavsiye edebileceğiniz ürünler varmı eski makinem yıkamıyor artık sinir oldumm❗️Şuan kullandığım hep leke bırakıyor yapışıyor kalıyor atıklar artık kaç defa yıkasamda siz hangi markaları kullanıyorsunuz tavsiye edebileceğiniz❓🥰
Maviskizimm Hiwarab ben samsung kullanıyorum bütün elektrikli eşyalarım samsung çok memnunum hepsinden.hiçbirinde sorun yaşamadım.bulaşıklarımda pırıl pırıl kuru çıkıyor
Deletedmom113 Hiwarab vestel ya türkmani olmasına dikkat etmek lazım parçaları falan bulunuyor ki verelim müşteri memnuniyeti daha iyi
Dunyamsensn2008 Tuba Ya Bende bosch istiyordum eşim gitmiş supriz yapmış güya bana simens almış Kaç derecede yikiyosun acaba ben 50 fr yikayinca içine sinmiyor ya
Nes94 Hiwarab yurtdışında yaşadığınızı düşündüm ama herkes yazmış. Bosch aldığıma bin beter pişmanım. Anneme vestel almıştık çok önceden keşke herşeyimi vestelden alsaydım hiç bi ürününden memnun değilim çünkü. Vestel çok güzel yıkıyor ve kurutuyor 6 programliydı galiba
Hiwarab Nes94 Evet yurtdışındayım her marka heryerde var sorun değil bulurum☺️ İçime sinsinde bende bosch düşünüyordum
Tuba Dunyamsensn2008 60 derecede yıkıyorum her zaman ve pırıl pırıl oluyor, 50 derecede sadece bardak yıkanır😅