kimbumadam Konusunda desteğe ihtiyacım var :) Katalog ile uygulanmış duvar aynı durmuyor maalesef karar veremedim o yüzden
ikitosbikannesi kimbumadam benim polisan marjinal gri çok memnunum severek kullanıyorum kendi evimde polisan dingin griydi o biraz daha açıktı şimdi taşınıcam tekrar marjinal gri yapıcam
Zeynepp054 kimbumadam Kesinlikle filli boya aydan yapmayında ne yaparsanız yapın 🤦♀️ resmen beyaz oldu ben daha krem bej tonlarında olur sanmıştım bildiğin bembeyaz baktıkça sinir oluyorum.🙄
kimbumadam Bonbo Hbtn Benvekizim tuvba97 Teşekkür ederim kızlar imkanınız varsa görsel atabilir misiniz evinizden?
tuvba97 Benim evim dyo yeni beliz, memnunum ferah gösteriyor çok açık bir gri mavi alt tonlu değil, boyamayı düşünüyorum filli boya kum beyazı yapacağım inşallah öneri olsun 🫶
Kuzeymiram tuvba97 merhaba bende filli boya kum beyazina boyicam insallah , boyanin rengini canli gordunuzmu , beyaz renkmi acaba benim daha bakmaya firsatim olmadidada ☺️
kimbumadam Zeynepp054 Ya işte hiç alakası yok görsellere bakınca hepsi güzel :) O yüzden tereddüt ediyorum kendimiz de boyamicaz ki hadi olmadı başka yapim diyim
Zeynepp054 kimbumadam Evet katalogla hiç alakası yok ve boyacıda bizi hiç uyarmadı bu beyaz olur diye. Oda şaşırdı. E tekrardanda o kadar para verip boyatamam valla dursun böyle. Siz ne tonlarda istiyorsunuz
Divayorgun kimbumadam marjinal gri ben yapmıştım çok koyu durmuştu ya içim sıkılıyordu akşama doğru. Dingin gei daha hoş
kimbumadam Zeynepp054 Koltuklarım gri ve krem keten Orta sehpa ikea hemnes Tv ünitesi beyaz Gri seviyorum ama koyu değil açık olmalı bi de bebek odası da boyanacak orası da baya büyük salon gibi farklı boya alasım yok tekte aradan çıksın istiyorum
Zeynepp054 kimbumadam Anladım evet açık tonlar evi ferah gösteriyor. Ben bundan önce bej pembe kullanmıştım oda çok pembe olmuştu 😂 mobilyalarımla hoş duruyordu ama ben bej krem tonlarını daha çok seviyorum