Oğlum 3 yaşında kızım 10 aylık. Bazen o kadar güzel oynuyorlar ki kardeşini güldürüyor çok güzel oynuyorlar, bazı zamanlarda ise kardeşini çok rahatsız ediyor, ağlatıyor. Oğlum çok kıskanç ya. Kıskanç ama o kadar değil diye diye iyice kıskanç olmaya başladı🤷🏼♀️
Kıskanılmayacak bir durumu bile kıskanıyor