Doktorum geçen ay oturtmaya başlayabilirsin dedi, şöyle böyle yap demedi. Neyse kızlar bende 1 aydır azar azar çoğaltarak oturtuyorum 5 aylık olacagız bu hafta. Çevremdekiler de daha erken neden oturtuyorsun 6 aylıkken oturt vs yorum yapıyorlar yani ben anlam veremiyorum ne düşünüyorsunuz bu konuda?