H12345 13ünde başladı adetim Ve yumurtlama nasıl hesaplanıyor Bir çok uygulama yüklü ama ayarlasam etsemde olmuyor ya geçen aydan başlıyor yada gelecek aydan Adet tarıhını yazıyorum ama olmuyor Biri bana kendim hesaplamayı öğretebilir mi?
DenizAsaf H12345 her kişiye göre yumurtlama günü değişir genel kavram 14 dür evet ama ben mesela 24/26 da falan yumurtalarım kimisi ⅞/9 da yumurtlar. Bunun için ovülasyon testleri var onları deneyebilirsiniz.
ikiprensesbebiss H12345 1. Gün adet oldun 2. Gün 3. Gün 4. Gün … say 14. Gün genelde yumurtlama oluyor
H12345 Tugbazk07 tamam canım teşekkür ederim İlla o günü beklemek lazım mı hamıle kalmam ıcın yolsa adet bıttıkten sonrada bırlıktelık olursa olur mu
Tugbazk07 H12345 kız bebek olsun diye yumurtlamadan bi kaç gün önce ilişkiye girince genelde kız oluyor diyorlar erkek bebekse yumurtlama günü ve sonrası için diyorlar
H12345 Tugbazk07 bunu duydum ama doğruluk payı nedir bilmiyorum Rabbım hayırlı evlatlar versin elbette ama bu oğlum bar bırde kız olursa ne mutlu bana
H12345 DenizAsaf benımde nasıl ne zaman cozemedım vallahi o testere bakmadım hiç araştırayım bakalım bı
Tugbazk07 H12345 ben kızımda denedim oldu ilk kızım olsun istedim oğlum süpriz oldu bize sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun
Tugbazk07 H12345 ayda kaç güne bir adet oluyorsanız ona göre hesaplayın 14. Gün genelde 28 günde bir adet gören kişiye göre adetten sonra 3-4 gün de kız oluyor Google’dan da bakın bi kız bebeğe hamile kalmak için hangi günler birlikte olunması gerekli diye
ikiprensesbebiss Ovulasyon testi diye geçiyor ama ondan da kullanabilirsiniz net gösteriyor yumurtlamayı