2 ay 3 günlük bebeğim var öncelikle emzirmediğimi hip mama verdiğimi belirtmek istiyorum. 1 ay önce sağlık ocağına aşıya getirdim orda bacağını açtığımda küçük su toplamıştı doktor hanım alerjik reaksiyon emzirmiyorsun neye olabilir vücudunun başka yerinde var mı bak dedi fakat yoktu görünmüyordu bile. Daha sonra orası büyüdü büyüdü yara oldu kendi doktorumuza attık o da anlamadı randevumuz haftaya ama ben tedirginim sonra başka yerlerinde de küçük su torbaları çıkmış nokta kadar onlar da mı öyle büyüyüp yara olacak alerjik Bi belirti mı? Anne sütü vermiyorum neye alerjisi olabilir?