Kızlar merhabalar normalde bebeğim sürekli mama içtiği için Max 15 gün gidiyordu.
Şimdi 10 ay 22 günlük mama değişikliği yaptığım için çok sevmedi çok aç olursa içiyor uyumadan başka türlü kabul etmiyor.
18 Martta aldık mamayı Golden Goat 2 numara bu ayın 18 i gelince mamayı atayım mı yoksa ne kadar kullanılabilir?
Bu arada mama çoookk kötü kokuyooorr içmemesi gayet normal gibii😔
Bende keçi sütlü daha iyi olur diye bu mamaya geçmiştim oysa…