Seydasevinc 3 ay 20 günlük bebeğim var. Gündüz uykularını 15- 20 dk falan yapıyor, yarım saati geçmiyor. Gece uykuya da 12 de geçiyor ama gündüz uykuları çok kısa sürüyor uykusunu alamadığı içinde huysuzlanıyor. Bizim gibi olan var mı acaba?
ebruli08 Seydasevinc aynıyız 2 ay 18 günlük başkalarının bebekleri saat 9 da uykuya geçiyor benimki 12 demeden asla uyumuyor artık eşimle oturup kahve içmeyi özledim akşamları
Annesi23 Seydasevinc bizimki de 2 aylık gece neyse de gündüz uykusu hiç yok koyduğum gibi uyanıyo gerçekten
Seydasevinc diapmelka ne zaman düzelecek acaba dört gözle bekliyorum ya😞 pek iş yaptırmıyor huysuz olunca da haliyle kucak istiyor
diapmelka Seydasevinc valla hiç bilmiyorum ama bazı bebekler gündüz uykusu sevmezmiş benimki ondansa diye korkuyorum 😅
tko Sadece benim bebeğim öyle sanıyordum benim bebeğim de iki aylık ve kesinlikle gündüz uyumuyor çok kısa kısa uyuyor sürekli kucak istiyor ve akşam 6 7’den sonra bağırarak ağlıyor 10’a kadar sonra uykuya geçiyor ve üçe kadar uyuyor sadece perişan bir haldeyim gerçekten