Melikemetin ben sürekli tayt korse giydim. Diğer korseler.malesef çok acıtıyordu 5 ay oldu göbek gitti. Herkes de var olan minnak oturunca olan bı göbek var oda olur okadar. Korse taytlar tercih edebilirsiniz en azından göbeği topluyor ve gidiyor. Sarkmasindan iyidir
Ben doğumdan 1. 1 buçuk ay sonra kullanmaya başladım. Geç kalmasam belki bu küçük olan göbekte olmazdı