Kızlar 9bucuk aylık bebeğim var ya yemek yemesi yada uyuması lazım susması için gün içerisinde sürekli ağlıyor ne iş ne güç hiç bisey yaptırmıyor gece uykusuda yok öğlen uykusunu 12 de yatıp 2 gibi kalkıyor uyutmuyorum sonra ama gece yine uyumuyor napıcam bilmiyorum çok yoruldum zihin olarak varmı benim gibi anneler varsa neler yapıyor çözüm bulabilen oldumu