Evet 3 yaş sendromu. Oğlum 3 yaşına 1ay var tam olarak böyle.istediği birşeyi yapmadığımda çok vuruyor, ağlıyor. Sarılarak sakinleştirebiliyorum sadece. Tepki versem kızıyor, vermesem daha çok kızıyor 😂nasıl davranacağımı şaşırdım. 2yaş sendromu ne kadar kolaymış diyorum Allah yardın etsin bize 😂